Gyakori kérdések (FAQ) az eSHOP használatáról

Itt választ kaphat az eSHOP használatával kapcsolatban leggyakrabban felmerülő kérdésekre. Legyen szó a regisztrációról, a megrendelésről, a szállításról, a fizetési módról vagy technikai kérdésekről – összegyűjtöttük a legfontosabb tudnivalókat, hogy zökkenőmentesen és hatékonyan vásárolhasson webáruházunkban.

További kérdéseivel forduljon hozzánk bizalommal, szaktanácsadóink és ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére!

Általános

Hogyan kérhetek új jelszót?

A https://www.reca.co.hu/shop/hu/bejelentkezes felületen találja az “Elfelejtette jelszavát, vagy a regisztráció megerősítő email újraküldését igényli” linket, melyre kattintva egy emailt küldünk Önnek. Kattintson az emailben található linkre és állítsa be új jelszavát!

 

Mely böngészők használatát javasoljuk az eSHOP megnyitására?

Mely böngészők használatát javasoljuk az eSHOP megnyitására?

A legjobb felhasználói élmény biztosítása érdekében javasoljuk a Chrome, Firefox, Safari oder Edge legújabb verzióinak használatát.

Hogyan találhatok meg egy adott terméket?

Adott termékre kereshet a weboldal felső részén található keresőbe beírva a termék nevét vagy cikkszámát, ezenkívül termékkategóriákban is válogathat termékeink között.

Emellett böngésszen termékkatalógusainkban, melyeket a jobb felső mezőben található “Letöltések/Akciók” menüpont alatt talál. kattintva.

Nem találom a terméket az eSHOP-ban, mi lehet az oka?

Győződjön meg arről, hogy a felső kereső mező mellett található gomb “Keresés mindenhol” állásban van.

Emellett bejelentkezés után lehetősége van a “Kedvencek” listában szereplő termékek között és a korábban megrendelt termékekben is keresni.

Regisztráció

Hogyan tudok regisztrálni a RECA eSHOP-ra?

Kattintson az oldalon a jobb felső sarokban található “Regisztráció” gombra!

 

Mi a különbség a “regisztráció vevőszámmal” és “regisztráció vevőszám nélkül” lehetőségek között?

Amennyiben Ön rendelkezik a RECA rendszerében vevőszámmal, kérjük válassza a “regisztráció vevőszámmal” lehetőséget, mert ekkor kevesebb adat kitöltésére lesz szükség, például nem szükséges megadni a munkatársak számát, adóazonosító számokat vagy iparágat, ezáltal a folyamat lényegesen lerövidül. Nincs szükség a számlázási mód kiválasztására sem, hiszen ezek az adatok már rendelkezésünkre állnak.

 

Az emailben található email cím megerősítő link nem működik/lejárt.

Egyszerűen kérjen új megerősítő linket a “Bejelentkezés” gombra, majd ezután az “Elfelejtette jelszavát, vagy a regisztráció megerősítő email újraküldését igényli” linkre kattintva!


Fiókom

Hogyan változtathatom meg személyes adataimat?

Kattintson a “Fiókom”ill. “Fiók áttekintése”, majd a “Személyes adatok” elemre. Ott módosíthatja az adatait. Csak személyes adatok módosíthatók.

 

Hogyan kezelhetem szállítási címeimet?

Kattintson a “Fiókom” ill. “Fiók áttekintése”, majd a “Személyes adatok” ezután a “Címek” menüpontokra! A “Szállítási címek” címszó alatt “Új szállítási cím” alatt nyílik lehetősége új szállítási cím megadására.

Ha a módosítani kívánt cím mellett lakat szimbólumot talál, kérjük, forduljon szaktanácsadójához segítségért!

Létrehozhatok több felhasználói fiókot cégem számára?

Igen, az admin több alfiókot is létrehozhat.

Mit jelent az alfiók?

Az alfiók egy olyan felhasználói fiók, melyet ugyanazon cég számára hozhat létre a cég adminja, és jogosultságokat, korlátozásokat állíthat be. Alfiók létrehozható egy új regisztráció létrehozásával is és az admin a jogosultságokat utólag is szerkesztheti.

Hány alfiókot hozhatok létre?

Korlátlan számú alfiókot létrehozhat.

Mi történik, ha alfiók túllépi a rendelési limitet?

A rendelési korlát túllépése esetén nincs lehetőség egy ideig új rendelés leadására, melynek időtartama a beállításoktól függően változik.

Rendelések

Hogyan tudom megnézni a rendeléseimet?

Megrendeléseit a „Vásárlásaim”, majd a „Rendeléseim” menüpontra kattintva, tekintheti meg, illetve a jobb felső, fejet ábrázoló ikont lenyitva közvetlenül a “Rendeléseim” menüpontra kattintva érheti el.

Hogyan tüntethetek fel saját rendelési számot a megrendelésben? 

A kosárban két módon rögzíthet saját rendelési számot a megrendeléséhez:

Feltüntethet a teljes megrendeléshez egyetlen saját megrendelésszámot vagy

rögzíthet különböző megrendelési számokat az egyes tételek mellett.

Mindig ügyeljen arra, hogy a változtaás vagy új adat beírását követően kattinson a “Frissítés” gombra!

Felülírhatóak a rendelési számok?

Nem, a rendelési számok automatikusan jönnek létre, de kiegészíthetőek saját megrendelési számok megadásával.

A rendeléseim egy részét látom csak, mi lehet ennek az oka? A szaktanácsadó által rögzített megrendeléseket hogyan tekinthetem meg?

A RECA szaktanácsadó által rögzített megrendeléseket kizárólag cége admin fiókjának kezelője látja. Ön az eSHOP-on, saját fiókjában leadott rendeléseket tekintheti meg.

Hol tudok számlát vagy szállítólevelet letölteni?

Kattintson a “Vásárlásaim” menüpontra, majd válassza ki az adott megrendelést! Itt kattintsom a “Számla letöltése” ill. “Szállítólevél letöltése” linkekre!

Mi történik, ha egy felhasználó túllépi a rendelési limitet?

A rendelési limit túllépése esetén egy bizonyos ideig nem tud új rendelést leadni.

 

Kontakt

Hogyan kérhetek technikai támogatást?

Technikai segítségért hívja a +36 1 433 0380 telefonszámot vagy küldjön üzenetet az eshop@reca.hu email címre!

 

Kapcsolat
Kapcsolat
Bezár
Kérjük, fogadja el a sütiket az űrlap használatához.
Az ön kapcsolattartója:
Reca Kft.
Reca Kft.
Reca Kft. Hengermalom út 49-51. 1117
Goór Szandra
Goór Szandra
HR generalista
Kerekes Attila
Kerekes Attila
minőségügyi felelős
Balaton Sándor
Balaton Sándor
cégvezető, gazdasági és operatív vezető
Bogár  Ákos
Bogár Ákos
ügyvezető igazgató
Bartha Pál
Bartha Pál
cégvezető, értékesítési vezető, Ipari divízió
Németh Imre
Németh Imre
cégvezető, értékesítési vezető, Handwerk divízió
Kovács Szilvia
Kovács Szilvia
eBusiness és marketingvezető
Valik Melinda
Valik Melinda
HR vezető
Compliance RECA Group Kellner & Kunz AG
Compliance RECA Group Kellner & Kunz AG
Boschstraße 37, 4600 Wels
Kérjük igazolja, hogy ön nem robot.
Köszönjük üzenetét!
Kapcsolattartója hamarosan jelentkezik önnél.

Teljes kínálatunk
Böngésszen online!